PRODAJAMO RABLJEN IN OBNOVLJEN SIRARSKI KOTEL BAIN-MAIRIE!

Pogosta vprašanja

IZDELKI IN PONUDBA

Sadni pripravki so predelano sadje, ki se prekuha skupaj s sladkorjem ali sladkornimi raztopinami, stabilizatorji in včasih z regulatorji kislosti in naravnimi aromami. Za proizvodnjo sadnih pripravkov se visoko kakovostno sadje odkupuje po vsem svetu in predeluje globoko zamrznjeno. Sadni pripravki so lahko gosti s koščki sadja (za čvrsti jogurt s podloženim sadjem, mešan jogurt, sladice, sadne „skutke“) ali gosto tekoči (za sadno mleko, jogurtove napitke in napitke iz sirotke). Vsi naši sadni pripravki so izdelani posebej za nas v Gleisdorfu v Avstriji. Na voljo so v konvencionalni in ekološki kakovosti. Sadni pripravki ne vsebujejo konzervansov in so na voljo v 25 kg, 10 kg ali 5 kg sterilno polnjenih vrečah v škatli (BB- bag in box).

Neodprte sadne pripravke v bag-in-box lahko hranite približno 120-200 dni (odvisno od okusa) od datuma proizvodnje. Po odprtju lahko sadni pripravek hranite na hladnem največ 14 dni. Za podrobne informacije vsakega izdelka, glejte opis izdelka v spletni trgovini ali proizvodno specifikacijo.

Sadne pripravke hranite zaščitene pred svetlobo pri +10°C (+/- 5°C). Shranjujte jih v hladilniku ali hladilnici. Koncentrate sadnih sokov, sadne sirupe in ekstrakt naravnega sirila hranimo na hladnem – shranjevanje v hladilniku ali v hladilnih komorah pri temperaturi od 0 do +7°C. Mikrobiološke kulture morajo biti shranjene v ustreznem zamrzovalniku pri najmanj -18 °C ali manj. Mleko in sirotko v prahu hranite na suhem mestu pri sobni temperaturi. Embalažni material mora biti shranjen v temnem in suhem prostoru, zaščiten pred vplivi okolja. Za podrobne informacije vsakega izdelka, glejte opis izdelka v spletni trgovini ali proizvodno specifikacijo.

Upoštevati je potrebno rok uporabe izdelka (uporabno najmanj do), ki velja samo za neodprto embalažo! Odprto embalažo hranimo na hladnem in čim prej porabimo (vzorce izdelkov je potrebno porabiti v 2 dneh).

  1. Oblecite delovno obleko, očistite delovno območje in razkužite nož ali škarje za prerez
  2. Na sredini vrečke je nameščen čep, ki je bil namenjen polnjenju izdelka, ni pa namenjen odpiranju!

Zato vrečko odpiramo tako, da odrežemo vogal vrečke. Za tekoče pripravke zadostuje odprtina 3 cm, za gostejše pripravke in pripravke s koščki je idealno 5-8 cm.

  1. Sadni pripravek iztisnite iz vrečke tako, da v vrečko pride čim manj zraka iz okolice. Po končanem iztiskanju vsebine očistite vse ostanke izdelka okoli odprtine in jo razkužite z alkoholom.

 Za podrobne informacije vsakega izdelka, glejte opis izdelka v spletni trgovini ali proizvodno specifikacijo.

Pokrov postavite na napolnjeno skodelico in z dvema prstoma na kratko in močno pritisnite na sredino pokrova. Potrebno je zagotoviti, da so vsi robovi popolnoma zaprti, tako da z robom dlani močno pritisnemo na pokrova

Mikrobiološke kulture so liofilizirane – to je postopek sušenja z zmrzovanjem, s katerim odstranimo vodo iz bioloških in organskih snovi, ki bi jih s segrevanjem poškodovali, hkrati pa ohranimo njihovo strukturo in sestavo. Zaradi tega jih lahko pošiljamo po navadni pošti. Po prejemu, jih morate obvezno shraniti v zamrzovalniku na -14°C.

Če izdelujete mehki sir, potrebujete 5 modelčkov za 200g, v kolikor delate poltrdi sir, potrebujete 500g model za poltrdi sir.

Za kmečko sirarstvo priporočamo tekoča sirišča Ta imajo poleg encimov še prisotne določene aromatske snovi, ki prispevajo k okusu sira. Tekoča sirišča je lažje dozirati. Sirišča v prahu so primerna za večje proizvodnje.

DOSTAVA, REKLAMACIJE

Veselimo se vsakega naročila in se trudimo, da vam ga pošljemo na najboljši in najhitrejši način. Kljub skrbnemu delu z naše strani in našega ponudnika storitev pošiljanja lahko pride do napak. Zato vas prosimo, da pri vsaki dostavi upoštevate naslednje:

Pred prevzemom preverite embalažo naročenega izdelka. Če je izdelek poškodovan, zavrnite pošiljko in nas o tem obvestite. Takoj po prejemu blaga, preverite ali je naročilo popolno.

Blago z napako reklamirajte v treh dneh

Če je blago poškodovano, reklamirajte v treh delovnih dneh po prejemu blaga. Za reklamacijo nam pošljite naslednje podatke:

  • dobavnico, na kateri je označeno pokvarjeno blago
  • številko glavne serije in male serije (začne se z MG…..)
  • fotografije embalaže blaga (dostavne škatle) in blaga (vsebine), na kateri je dobro razvidno stanje embalaže in poškodbe blaga.
  • vrnite celoten izdelek z dostavo ali po pošti

Če je reklamacija prepozna, vam izdelka ne moremo reklamirati, zato bodite pozorni na morebitne poškodbe oz. nepravilnosti ob prejemu blaga.